restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עהד תמימי עם שחרורה מהכלא: ‘ההתנגדות תימשך עד לסיום הכיבוש’

30 ביולי 2018

 

עהד תמימי, הנערה הפלסטינית שסטרה לחייל צה”ל, שוחררה הבוקר (ראשון) יחד עם אמה נרימן מהכלא בתום שמונה חודשי מאסר. אחר הצהריים היא קיימה מסיבת עיתונאים בכפרה, נבי סלאח, ובשבועות הקרובים צפויות לה הופעות פומביות רבות ברחבי הגדה המערבי.

בין עשרות הממתינים הבוקר במחסום ג’בארה: ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) שמסרה “כשראיתי אותם יחד עם המשפחה פעילים רבים, באיחור של שלוש שעות כי שירות בתי הסוהר שינה שוב ושוב את מועדן שחרורן, הבנתי את מה שידענו תמיד: עהד ונרימן הן נשים חופשיות, עקשניות, אמיצות ועקרוניות לתפארת. חודשי המאסר הארוכים לא הצליחו לכרסם ולו מקצת בנחישותן להמשיך במאבק העממי נגד הכיבוש”. עוד סיפרה “אמרתי לעהד שמקומה לא בכלא , אלא בבית הספר, באוניברסיטה, בחיק המשפחה ובזירות המאבק יחד עם עמיתיה”.

בהצהרה לעיתונות בכפרה בני סלאח, אמרה תמימי: “ההתנגדות תימשך עד לסיום הכיבוש. אני בטוחה שהאסירות בבתי הסוהר חזקות. אני מודה ומברכת כל אדם שעמד לצידי ועם האסירות”

תמימי נעצרה בדצמבר האחרון בעקבות פרסום סרטון שבו היא נראית צועקת על חיילים שבאו לביתה וסוטרת לאחד מהם. מאז הוחזקה במאסר. היא הואשמה בתקיפה ובהפרעה לחייל, ובנוסף בהסתה, בעקבות פרסום סרטונים.

משפטה נערך בדלתיים סגורות, בניגוד לבקשתה. היא הודתה בעבירות בהסדר טיעון, ובמארס נגזרו עליה שמונה חודשי מאסר בפועל, שאותם ריצתה בכלא השרון. בקשתה לשחרור מוקדם נדחתה לאחר שחוות דעת של שב”כ קבעה כי “האידיאולוגיה הקיצונית בה היא מחזיקה, עם המצב הביטחוני השורר בשטח, מלמדים על פוטנציאל מסוכנות שלה אם תשוחרר שחרור מוקדם”.