restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עובדי המאפייה המרחבית חסמו עם משאיות את הכניסה לקריית שמונה

6 בדצמבר 2020

משאיות של מאפיית ״לחמנו מרחבית״ חסמו הבוקר (ראשון) את הכניסה לקריית שמונה. זאת מחאה על סכנת הפיטורים המרחפת מעל ראשם של כ-120 עובדי המאפייה שעומדת לפני סכנת סגירה. על אחת משאיות נתלה כרזה ובה נאמר “המאפייה זה בית ובית לא מחליפים”. מוועד העובדים נמסר “זהו לא הצעד האחרון במאבק,  השבוע נחריף את המאבק”.

יצוין שעשרות עובדי המאפייה הפגינו ביום חמישי במרכז קריית שמונה. שיירת משאיות יצאה ממאפיית “לחמנו” לעבר כיכר צה”ל במרכז העיר, ועליהן עשרות עובדים שהפגינו במקום וקראו “לחם-עבודה”. העובדים חילקו כיכרות לחם לעוברים והשבים בבקשה להזדהות. בהפגנה נכחו ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן וסגנו, אופיר יחזקאלי, התומכים במאבקם. היום בשעות הצהריים, העובדים קיימו קבלת שבת בפתח המאפייה.

הפגנה נוספת נערכה ביום שלישי בשבוע שעבר סמוך לביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין. המאפיה, שפועלת מזה עשרות שנים מעסיקה כ-120 עובדים וחלק משמעותי ממוצריה מגיע לבסיסי צה”ל בצפון. לאחרונה התקיים מכרז לאספקת לחם עבור חיילי צה”ל, בו לא זכה המפעל הצפוני, דבר שעלול להביא לסגירת המאפיה. העובדים גם הפגינו וחסמו גם בשבוע שעבר את הכניסה לקריית שמונה.

יו”ר מרחב גליל עליון בהסתדרות, יונה פרטוק, התומך במאבק העובדים, הסביר כי סגירת המפעל הינה חלק מתהליך רחב יותר של צמצום במקומות העבודה באזור. “סיפור המאפיה הוא עוד סיפור של פריפריה שמתמודדת עם בעיות תעסוקה ושגוררת אחריה מאות משפחות. זה נכון שהיה מכרז וחברה אחרת זכתה במכרז ולכאורה אין כל בעיה, ואולם צריך לקחת בחשבון שבמרכז הארץ קיימות אלטרנטיבות לתעסוקה אחרת ואו דומה כך שהנזק לעובדים מזערי”, ציין פרטוק.