restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עקב תקיפה של פעיל שוברים שתיקה: סיור מחאה יתקיים בחברון

2 באוגוסט 2018

 

בסוף השבוע האחרון הותקף ונפצע יהודה שאול, ממייסדי שוברים שתיקה, לאחר שבועות של הסלמה באלימות המתנחלים בחברון. לפני שבועיים הותקפה בעיר מדריכה של הארגון, וכמה ימים לאחר מכן הותקף מדריך נוסף. כמו כן, עוכב מוריאל רוטמן-זכר לחקירה בנתב”ג על ידי סוכן שב”כ, שם הוא נשאל אם “הוא הגיע או יגיע לסיור של שוברים שתיקה”.
משוברים שתיקה נמסר כי “האלימות נגד פעילי זכויות אדם ומתנגדי הכיבוש אינה מקרית. היא תוצאה ישירה של מסע דה-לגיטימציה, הסתה וחקיקה נגד ארגוני החברה האזרחית, פעילים ואזרחי ישראל הפלסטינים, ונגד כל מי שמתנגד למדיניות הממשלה, חושב אחרת או נולד אחרת. ההסתה הזו נולדה במסדרונות הממשלה והכנסת בשנים האחרונות, והיא לא תפסיק אם לא נעמוד מולה ביחד.” “מול האלימות הזו אסור להתקפל והיא לא תרתיע אותנו. נמשיך להגיע לחברון כדי לחשוף את מציאות הכיבוש, עד שהכיבוש יעזוב. ביום שישי אנחנו מוציאים סיור לחברון – בואו איתנו”, הדגישו.

אל הקריאה הצטרפו אמנסטי, במקום, בצלם, גישה, האגודה לזכויות האזרח, הוועד הציבורי נגד עינויים, המוקד להגנת הפרט, המוקד לפליטים ולמהגרים, זזים, יש דין, לוחמים לשלום, מחסום-וואצ’, עומדים ביחד, עקבות, פורום המשפחות השכולות, קואליציית נשים לשלום, רופאים לזכויות אדם, שלום עכשיו, רבנים לזכויות אדם, עיר עמים ותורת צדק. הסיור יצא מתל אביב, תחנת ארלוזרוב, מחר (שישי) בשעה 8:00 חזרה לאותו מקום עד השעה 16:00.

 

יש להירשם להסעה באתר הארגון:  https://goo.gl/ZEs9Lx

 

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/1020273728097343