restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עשרות מפלגות קומוניסטיות מכל העולם: יש לסיים את הכיבוש ולהקים מדינה פלסטינית עצמאית

2 בדצמבר 2021

כ-40 מפלגות קומוניסטיות מכל העולם פרסמו השבוע הודעה משותפת לציון יום הסולידריות עם העם הפלסטיני (29.11). בהודעה, עליה חתומות גם מק”י ומפלגת העם הפלסטיני (המפלגה הקומוניסטית הפועלת בשטחים הכבושים), נכתב:

“אנו, המפלגות הקומוניסטיות ומפלגות הפועלים החתומות להלן, קוראות ביום הסולידריות הבינלאומי עם העם הפלסטיני לסיים את הכיבוש הישראלי המתמשך בכל השטחים הפלסטיניים והערביים; להקמת מדינה פלסטינית עצמאית על בסיס גבולות ה-4 ביוני 1967 עם ירושלים המזרחית כבירתה; וליישום פתרון לבעיית הפליטים בהתאם להחלטת האו”ם 194. אנו מביעות את תמיכתנו באסירים הפוליטיים הפלסטיניים ובמאבקם לחופש, וקוראות לשחרור המיידי של כל העצירים והאסירים הפוליטיים.

“אנו מגנות את תמיכתה ארוכת השנים של ארצות-הברית במדיניות המלחמה והכיבוש של ישראל ואת גישתו הצבועה של האיחוד האירופי, המשווה בין הפושעים לקורבנות. אנו מגנות את ההסלמה בתוקפנות המתנחלים כלפי אזרחים, חקלאים ופעילים במטרה לשבור את רוחה של ההתנגדות העממית הפלסטינית.

“אנו מגנות את הנורמליזציה של המשטרים הערביים הריאקציוניים עם ישראל, המטופחת בידי ארה”ב והכוחות האימפריאליסטיים באזור. אלה אינם הסכמי שלום, אלא הסכמים שמטרתם העמקת ההגמוניה הכלכלית והצבאית של ארה”ב וישראל באזור. “המפלגות החתומות על הצהרה זו מגנות את הוצאתם מחוץ לחוק של שישה ארגוני זכויות אדם פלסטיניים ואת כל פשעי הכיבוש נגד הזכויות הכלכליות, הפוליטיות והדמוקרטיות של העם הפלסטיני”. עם המפלגות החתומות על ההצהרה נמנות המפלגות הקומוניסטיות של יוון, ירדן, עיראק, איראן, ירדן, תורכיה, פקיסטן, קפריסין ומפלגת העם הפלסטינית.

להצהרה המלאה (באנגלית):