restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פגיעה בחירויות האזרח, הפקעת קרקעות הבדואים והשביתה בספיר בדיוני ועידת חד”ש

22 במאי 2010

מאות צירים מרחבי הארץ, ערבים ויהודים, השתתפו בסופ”ש בוועידת חד”ש השמינית שנערכה בעיר נצרת. במהלך היום השתתפו עשרות צירים בדיונים בקשת רחבה למדי של נושאים. יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, התייחס בדבריו למדיניות האנטי חברתית של הממשלה הימנית ולצמצום החירויות הדמוקרטיות.

תמונות מפתיחת הוועידה:

גם מזכיר חד”ש, עו”ד איימן עודה, תקף במילים קשות את מדיניות הממשלה והעלה על נס את המאבק המשותף של יהודים וערבים נגד המשך ההתנחלות בשייח’ ג’ראח. יו”ר סיעת חד”ש בכנסת, ח”כ חנא סויד אף הוא גינה במילים קשות את מדיניות המשך ההתנחלויות וגם התייחס בדבריו על מדיניות התנועה האיסלמית בישראל המנסה לפגוע באחוד הפעולה והמאבק נגד הכיבוש של יהודים וערבים.

עשרות הצירים התייחסו בדבריהם קצרים במגוון רב של נושאים. חבר ועד המרצים במכללת ספיר, ד”ר עופר כסיף, שיתף את צירי הוועידה במסקנות שביתת הסגל האקדמי במכללה שבשדרות בימי חמישי וששי האחרונים. המחנך יוסף עטאונה, יו”ר ועד עובדי עיריית חורה, התייחס ארוכות להמשך גזילת קרקעות הבדואים בנגב. הוא קרא לחד”ש לאמץ תכנית פעולה לטווח ארוך כדי לקדם את מאבק על הקרקעות ונגד הריסות בתים בנגב וברחבי הארץ. דוברים נוספים התייחסו גם לקשיים בפעילות החזית בערים וביישובים רבים.