restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פעילי מחאת הדגלים השחורים: ‘המשטרה אסרה להפגין מול ביתו של גנץ’

29 במרץ 2020

כמאה פעילי מחאת “דגל שחור” הפגינו אתמול (שבת) ליד ביתו של יו”ר חוסן לישראל, ח”כ בני גנץ, בעקבות החלטתו לחבור לממשלה הימין הקיצוני עם יו”ר הליכוד בנימין נתניהו המואשם במעשי שחיתות. המשטרה הציבה מחסומים במרחק שלושה רחובות מביתו של גנץ כדי למנוע מחאה במקום. המארגנים מסרו כי “נבחרי ציבור שמבקשים להרחיק מהם את הציבור – לא ראויים להיקרא מנהיגים”.

כמו כן, שיירה של מפגינים הגיעה אתמול לבתיהם של חברי כנסת מ”חוסן לישראל” כדי למחות בפניו על הכוונה להפר את הבטחתו ולשבת בממשלתו של נתניהו. חבר הכנסת הראשון מולו הפגינו המוחים היה ח”כ רם שפע בקיבוץ גבעת חיים. בשבועות האחרונים. לאחר מכן המשיכו המוחים להפגין מול ביתה של ח”כ מיקי חיימוביץ’, אשר בניגוד לח”כ שפע לא יצאה אל המפגינים. בהמשך השיירה תפגין מול בתיהם של מירב כהן, אסף זמיר, יזהר שי, אבי ניסנקורן ומיכאל ביטון. ממארגני המחאה נמסר: “יצאנו להיאבק למען הדמוקרטיה ובכך נמשיך. אנו מצפים מחברי הכנסת של חוסן לישראל לעמוד בהבטחותיהם מהשבוע האחרון – להשאיר את אדלשטיין מחוץ לתפקיד יו״ר הכנסת, לחוקק את החוקים נגד שחיתות, שהם חתומים עליהם- עוד לא אבדה תקוותנו”.