restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פעילי שלום מברכים על הכרת המדינה הפלסטינית ע"י ממשלות אמריקה הלטינית

2 בינואר 2011

פעילי שלום ישראלים החלו להחתים על מכתב ברכה בעקבות ההכרה במדינה הפלסטינית בגבולות 67′ על ידי ממשלות רבות באמריקה הלטינית. יוזם העצומה, פעיל השמאל הוותיק ראובן קמינר, מסר ש”הכוונה היא להחתים כמה עשרות פעילות ופעילי שלום ולבקש פגישה עם נציגי שגרירויות. בפגישה נרצה להביע את הערכתנו להחלטתן של מדינות באמריקה הלטינית להכיר לאלתר במדינה פלסטינית. בפגישה עם הנציגים הדיפלומטיים גם נבחן את האפשרות לפעולות נוספות”.

במכתב שיימסר לשגריר ארגנטינה (ולאחר מכן לשגרירי ברזיל ובוליביה) נאמר: “אנו, קבוצה של שוחרי שלום ישראלים, רוצים להביע באמצעותך את הוקרתנו והערכתנו העמוקות לממשלת ארגנטינה על החלטתה להכיר לאלתר במדינת פלסטין בגבולות 1967. החלטתה של ארגנטינה, יחד עם ברזיל, אורוגואי, בוליביה ואקואדור, להכיר במדינה פלסטינית היא ביטוי נוסף לעמדות העצמאיות שנוקטות מדינות באמריקה הלטינית וללא ספק, היא מבטאת עמדה מוסרית חשובה כלפי המדיניות באזור”.

המעוניין/נת לחתום על האיגרת יכול/ה לפנות בדוא”ל