restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

צ'אבס על המרד במצרים: ארה"ב מנצלת מנהיגים וזורקת

31 בינואר 2011

נשיא ונצואלה, הוגו צ’אבס, מתח ביום ראשון, ה-30 בינואר, ביקורת על המדיניות הצבועה של ארצות הברית, על רקע המרד העממי במצרים – כך דווח בערוץ הטלוויזיה “טלסור”. צ’אבס התייחס להתבטאויות של הנשיא ברק אובמה ומזכירת המדינה הילרי קלינטון כלפי הנשיא חוסני מובארק.

צ’אבס אמר כי הוא בז למדיניות הצבועה של ארצות הברית: “תראו איך ארה”ב, אחרי שהיא משתמשת בנשיא כזה או אחר במשך שנים, נוטשת אותו ברגע שהוא נתקל במשבר. ככה משחק השטן. אפילו לנשיא תוניסיה הם לא העניקו ויזה”.

עוד נמסר כי צ’אבס, אחד ממבקריה הבולטים של מדיניות ארצות הברית באמריקה הלטינית, שוחח עם מנהיג לוב, מועמר קדאפי, ונשיא סוריה, בשאר אסד, על ההפגנות במצרים ובעולם הערבי. “כמו שהנשיא קדאפי אמר לי, זה מביש. זה עושה לי בחילה לראות את ארצות הברית מתערבת במטרה להשיג שליטה”, אמר נשיא ונצואלה, שקרא לכבד את הריבונות של מדינות ערב..