restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

צדק לתושבי השכונות ויפו: פעילים חברתיים הפגינו בצפון ת”א מול ביתו של השר סער

6 בפברואר 2022

כ-100 פעילים חברתיים, ובהם חברים בתנועה העירונית “אנחנו העיר” וחד”ש, השתתפו אמש (מוצ”ש) בהפגנה בצפון תל-אביב נגד שר המשפטים גדעון סער. זאת, במחאה על מדיניות הפינויים של תושבים ותיקים בשכונות גבעת עמל וכפר שלם שזכויותיהם על הקרקע לא הוסדרו ושל תושבים ערבים מדירות עמידר ביפו. הצעדה יצאה מגבעת עמל לביתו של השר ומפגינים קראו: “גדעון סער, מה קרה? דיור זו זכות ולא סחורה”.

יצוין ששר המשפטים הוא ראש סיעת תקווה חדשה שמחזיקה גם את תיק השיכון.  “נדרוש צדק לתושבי גבעת עמל, צדק לכפר שלם, צדק לכל השכונות, צדק לאמהות מיפו ולדיירות הדיור הציבורי ולכל מי שנמנעת ממנה קורת גג”, מסרו המארגנים לקראת ההפגנה.

לדבריהם “השבוע כולנו הזדעזענו מהפינוי של תושבי ותושבות כפר שלם, לא מזמן פונו בכוח התושבות והתושבים האחרונים בגבעת עמל – אנשים שמנהלים מאבק כבר עשרות שנים מול המדינה והעירייה שרוצות לזרוק אותם מהבית היחיד שיש להם. אותה המדינה ששיכנה אותם שם, ואותה עירייה שמעולם לא חיברה אותם לתשתיות, קראו להם אחר כך פולשים ואישרו את פינויים בכוח על ידי מאות שוטרים. את מראות הפינויים הקשים כבר לא נשכח, והם מצטרפים למקרים רבים מספור של פינויים אכזריים לאורך שנות קיומה של המדינה”. “ביפו נמנע דיור ציבורי מאמהות שנאלצו לצאת עם ילדיהן ולהקים אוהל בגן העזתים, ובכל הארץ משפחות בדיור הציבורי עומדות בפני פינויים שהוקפאו נכון לעכשיו לחודשים ספורים”, הוסיפו.

“נדרוש פיצוי הולם לכל משפחה שהייתה לה אדמה וקורת גג בגבעת עמל בהתאם למתווה שכבר סוכם וממתין ליישום במשרדי הממשלה, נדרוש פיצוי הולם לכל מי שהעירייה מעוניינת לקחת לו את הבית, אם זה בשביל בניית מגדל או הקמת רכבת קלה, נדרוש את הקצאתן המיידית של כל הדירות השייכות לדיור ציבורי ועומדות ריקות לטובת זכאיות תושבות העיר, ואת הגדלת המלאי ועצירת כל צווי ההריסה”, הדגישו.