restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

קונפדרציית האיגודים הבינלאומית בה חברה ההסתדרות תוקפת בחריפות את עסקת המאה

1 בפברואר 2020

הקונפדרציה הבינלאומית של האיגודים המקצועיים ((ITUC, בה חברה ההסתדרות, תקפה בחריפות את עסקת המאה שרקחו הנשיא דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעה שפורסמה אתמול (שישי) נאמר כי “התכנית מהווה פגיעה קשה בזכויות הפלסטינים ובכבודם”.

עוד מאשימה הקונפדרציה הבינלאומית בה חברים איגודים מקצועיים ביותר מ-150 מדינות כי “אין בתכנית היסודות לקידום השלום והצדק. אין בה דיאלוג או דו-שיח כלשהו עם הפלסטינים – גם הרשות הפלסטינית מתנגדת לה”. נשיאת הקונפדרציה, שאראן בורו, אף הדגישה ש”התכנית המוצעת נותנת גושפנקא להתנחלויות שהוקמו בשטחים הפלסטינים הכבושים, שוללת את הכרת מזרח ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית ואף מותירה ללא אזרחות מאות אלפי ערבים-פלסטינים תושבי ישראל. אין שום סיכוי להקמת מדינה פלסטינית אם הדבר יהיה תלוי בארה”ב ובישראל”. עוד הביעה בורו סולידריות עם הפדרציה הפלסטינית של האיגודים המקצועיים. “הצעד ההכרחי והנכון שיש לנקוט כעת הוא סיום הכיבוש, מימוש הקמתה של מדינה פלסטינית בצידה של ישראל בגבולות 67 – על בסיס החלטות האו”ם 242 ו-338 וירושלים המזרחית כבירה”, הדגישה.

יצוין שההסתדרות, חרף העובדה שהתכנית עלולה לפגוע באזרחותם של רבבות מחבריה הערבים תושבי המשולש, לא פרסמה כל הודעת גינוי בעקבות חשיפת התכנית האימפריאליסטית. אשתקד היא אף סירבה לגנות את חוק הלאום הגזעני המפלג את מעמד העובדים. היא גם מגינה על מדיניות הכיבוש של ממשלת הימין בפורומים הבינלאומיים ולוקחת חלק במימוש המדיניות הניאו-ליברלית של נתניהו ושריו – לאחרונה היא אף אפשרה את הפרטת נמל חיפה.