restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

קמפיין בינלאומי לתמיכה בהצעת חוק של ח”כ חנין לשיקום והגנת ים המלח

28 בדצמבר 2011

הארגון הבינלאומי “אוואז” (Avaaz) פתח בימים האחרונים בקמפיין בינלאומי כדי לקדם הצעת חוק של ח”כ דב חנין (חד”ש). בפנייה נכתב: “בעוד כמה ימים ועדת השרים תצביע על הצעת חוק שעשויה להציל את ים המלח מההרס וההתייבשות שמאיימים על המשך קיומו. ההצבעה הזו היא הסיכוי האחרון להציל את משאב הטבע הנדיר הזה – ואנחנו זקוקים רק לקול אחד נוסף כדי להבטיח ניצחון”.

החוק מציע פתרונות מקיפים וישימים וזוכה לתמיכת חברי כנסת מכל הסיעות. אבל בעבר ועדת השרים כבר נכנעה ללחץ של האוצר ושל בעלי המפעלים, ודחתה את הצעת החוק על חודו של קול. הודות לערר שהוגש, נקבעה הצבעה נוספת, והשפעה על עוד שר אחד להצביע בעד עשויה להטות את הכף. כמה מהשרים טרם החליטו איך יצביעו – ולכן חשוב להפעיל כעת כמה שיותר לחץ ציבורי.

עוד נכתב בפנייה, עליה חתמו כבר אלפים: “זהו הסיכוי האחרון שלנו. אם מספיק מאתנו ירימו את קולם עכשיו ויחתמו על העצומה לשרים, הלחץ הציבורי יגבר על הלחץ של האוצר ובעלי המפעלים ונצליח להציל את ים המלח.חתמו עכשיו,ואנחנו נדאג שאחד השרים שתומכים בחוק יביא את הקולות שלנו לשולחן הממשלה לפני ההצבעה”.

לחתימה על הפנייה – לחצו כאן