restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רבבות הפגינו בירושלים למען שחרור החטופים; קריאות להתפטרות ממשלת הימין

8 באפריל 2024

רבבות הפגינו אמש (ראשון) לציון חצי שנה למלחמה בעזה סמוך למשכן הכנסת בירושלים למען החזרת החטופים. “את כולם עכשיו, עסקה עכשיו”, קראו המוחים במקום. בעצרת, שנערכה יממה לאחר הפגנה המונית ברחוב קפלן בתל-אביב, נשמעו קריאות רמות נגד ממשלת הימין.

יהודה כהן, אביו של החטוף נמרוד כהן, קרא מעל הבמה להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. “תקשיב טוב”, פנה כהן לראש הממשלה, “באתי לירושלים, אל הכנסת שהרסת, מול בג”ץ שניסית להרוס, לדרוש ממך בתור אב שבנו הופקר על ידך – לדרוש ממך לפנות את כיסאך ולהתפטר”. כהן הוסיף כי “מישהו אחר כבר יוציא אותנו מהגיהינום שאתה הכנסת אותנו אליו. מישהו אחר שייתן תקווה ולא פחד ושנאה, שיאחד את העם”. גם השחקן ליאור אשכנזי עלה לבמה והקריא את עדותה של עמית סוסנה ששוחררה מהשבי, שסיפרה על תקיפה מינית שעברה בעזה. לאחר מכן פנה אשכנזי לחברי הממשלה, ומשתתפי העצרת ענו לו בקריאות בוז.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אף הוא נאם בעצרת תוך קריאות מן הקהל “עסקה עכשיו” ו”בושה”. יצוין שבעת שליאון נאם בקרבת הכנסת כמאה מתושבי שכונת הקטמונים הפגינו מול שני בתיו ברחוב רמב”ן וברחוב אוסישקין בשכונת רחביה, במחאה על כוונת העירייה לפגוע בתקציבי המינהל הקהילתי, כפי שהודיעה יום לאחר הבחירות. התושבים מחו נגד שורה של מחדלים מצד העירייה, ביניהם הזנחת בטיחותם של הולכי הרגל, שבעקבותיה מצאו את מותם שניים מתושבי השכונה; התעלמות ממקווה הנשים שנשרף לפני מספר חודשים; פגיעה בפארק המסילה באמצעות כבישים ותכנון בלתי מרוסן של מגדלים.

חגית חן, אימו של איתי חן (19) שגופתו בעזה, קראה: “אסור להפוך אותם לרון ארד. לא מגיע לאיתי, גיבור ישראל, להירקב בעזה”. תוך דמעות היא פנתה “לרמטכ”ל, המפקד של איתי ששלח אותו בפקודה לקרב – מתי אתה מחזיר לי את הילד? רה”מ בנימין נתניהו, מתי אני אוכל לשבת שבעה על איתי”. עוד שאלה, תוך כדי קריאות “בושה-בושה”, “איך ייתכן שאחרי חצי שנה הממשלה לא החזירה הביתה את החטופים?”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/128588