restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שבוע לפני יציאת הכנסת לפגרה: ח”כ עודה הוא שיאן האופוזיציה בנוכחות במשכן

5 באפריל 2024

יו”ר חד”ש-תע”ל, ח”כ איימן עודה (חד”ש-תע”ל) היה שיאן חברי הכנסת של האופוזיציה שנכחו במשכן, שבוע לפני שהכנסת יצאה לפגרה. כך עולה מנתונים שפורסמו באתר “שקוף”. בתחתית הטבלה נמצאים, כהרגלם, חברי הכנסת יו”ר ש”ס אריה דרעי, יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד) ואביגדור ליברמן, מנהיג ישראל ביתנו – שלא הגיעו בכלל לכנסת. זאת, לאחר שח”כ ליברמן ניהל מאבק לביטול הפגרה של הכנסת, לטענתו בשל “הצורך לפקח את הממשלה בעת מלחמה”, אבל לעבודת הפיקוח השגרתית בכנסת הוא לא טרח להגיע.

 

ח”כ לפיד התמודד בשבוע שעבר בפריימריז על ראשות מפלגתו, מהם הוא יצא בעור שיניו, וניתן היה לתרץ את היעדרותו בהתמודדות, לולא היה ממוקם באופן מתמיד בתחתית טבלת הנוכחות בכנסת. ח”כ רם בן ברק שהתמודד מולו טרח להגיע לכנסת למשך זמן קצר של חמש שעות בלבד. 

כמו כן, בשבוע שעבר הוגשו 19 שאילתות שונות שעלו באתר הכנסת. יודגש כי מדובר בשאילתות רגילות ודחופות בלבד, שכן אתר הכנסת אינו מפרסם פרטים על שאילתות ישירות המוגשותשיאן הגשות השאילתות הוא ח”כ יוסף עטאונה (חד”ש-תע”ל) שהגיש בשבוע שעבר שש שאילתות, אחריו ניתן למצוא את ח”כ עופר כסיף (חד”ש-תע”ל) וח”כ אברהם בצלאל (ש”ס) עם שלוש שאילתות כל אחד ח”כ עטאונה גם קידם הצעה לסדר לדיון מהיר בנושא “הביטוח הלאומי צפוי להגיע לפשיטת רגל ב-2036”.

 

לתחקיר “שקוף” המלא:

https://shakuf.co.il/49671