restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שביתה ויום אבל באום אל-פחם בעקבות מותו של נער שנורה בידי שוטרים

20 במאי 2021

עיריית אום אל-פחם הכריזה אמש (רביעי) על יום אבל ושביתה כללית הנערכת היום. זאת, בעקבות מותו אמש של תושב העיר בן ה-17 מוחמד מחאמיד כיואן שנפגע לפני כשבוע מירי שוטרים סמויים בעת שישב ברכב עם חבריו. כך מסר הבוקר העיתון “אל-אתיחאד”. יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) האשים את “משטרת אוחנה ונתניהו” בהרג הנער, והוסיף: “ניסינו מאוד להגן על הצעירים, אבל השנאה כלפיהם היתה חזקה יותר.

כיואן פונה בשבוע שעבר לבית החולים רמב”ם עם פציעת ירי בראשו. כשעה לפני שפונה לטיפול רפואי, הגיעו שוטרים לאזור אום אל פחם וירו לעבר מכונית. בני המשפחה סיפרו כי הנער ישב במכונית עם חבריו כאשר השוטרים ירו לעברם.

העירייה האשימה את המשטרה ב”רצח וחיסול” של הנער, והוסיפה כי הדבר נעשה כחלק “ממדיניות הרצח שמבצע הכיבוש הישראלי לכל פלסטיני”. בהודעה נמסר כי כיואן הוא “חלק מהדם של העם הפלסטיני הנשפך למען ירושלים, מסגד אל-אקצא ועזה”. העירייה קראה לצעירי העיר “לא להיגרר אחרי ההתגרויות של המשטרה וגורמי הממשל. יצוין שעשרות פעילים ותושבים באזור הפגינו אמש במחאה על הירי בנער, והמשטרה פיזרה אותם בירי גז מדמיע.