restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שישי בי-ם: הפגנה נגד המלחמה

27 באוגוסט 2012

ביום שישי, ה-30 באוגוסט, בשעה 20:00, תתקיים בכיכר פריז בירושלים הפגנה נגד מלחמה עם איראן תחת הכותרת: “עוצרים את נתניהו! כסף לרווחה, לא למלחמה!” (לעמוד האירוע בפייסבוק).

בהזמנה להפגנה נכתב:

ממשלת נתניהו-ברק מובילה את העם בישראל ואת עמי האזור למלחמה חסרת-תקדים בסכנותיה ובחומרתה.

ממשלת ישראל שוברת שיאים בהרפתקנות מדינית וביטחונית ומפקירה את חיי האזרחים בישראל, יהודים וערבים, להרס נורא.

הרפתקה צבאית באיראן לא יכולה להבטיח ביטחון, רק סבב דמים אזורי. מלחמה כזו *היא* האיום הקיומי הגדול ביותר כיום עבור כל תושבי האזור, לרבות התושבים היהודים בישראל. האיומים הפומביים בתקיפה ישראלית רק מחזקים את השלטון הדכאני האיראני מול המאבקים העממיים הגוברים נגדו.

הסכנה איומה – אבל אינה גזירת גורל. חיוני, ועדיין ניתן, למנוע את המלחמה. בשעה גורלית זו אנחנו קוראים לכוחות פוליטיים, לארגוני עובדים ולאנשים מהשורה, בישראל, באיראן, באזור, וברחבי העולם כולו להצטרף אלינו למאבק מאוחד כנגד יוזמת התקיפה הצבאית. יחד נפעל מול המעמדות השליטים בישראל ובאירן, ה- 1% הגוררים אותנו להילחם אחד בשני. אנחנו קוראים להתגייסות רחבה ובינלאומית לפעולה נגד המלחמה.

בתקופה האחרונה, בדומה למקומות אחרים ברחבי העולם, מאות אלפים יצאו לרחובות בישראל, ומחו כנגד מדיניות הקיצוצים וההפרטות של השלטון הישראלי. בזמן שהשלטון תוקף את רמת החיים שלנו בקיצוצים של בחינוך, בבריאות וברווחה הוא מוכן להשקיע עשרות מיליארדים במהלך הרסני המסכן את קיומינו. שלטון כזה לעולם לא יאפשר ביטחון ורווחה אשר דרושים כל כך – שלטון כזה צריך ללכת.

לאחר ההתכנסות בכיכר פריז נצעד מבית רוה”מ לקונסוליה האמריקאית.

באירוע שותפים בין היתר: חד”ש (מק”י, תראבוט), מרצ, דעם, מאבק סוציאליסטי וקבוצות נוספות.