restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בחד”ש מגנים את דברי שקד נגד משלחת הרשימה המשותפת באיחוד האירופי

11 בנובמבר 2017

חברי הכנסת מסיעת חד”ש פרסמו אתמול גינויים חריפים לדבירה של שרת המשפטים, איילת שקד, נגד משלחת הרשימה המשותפת שביקרה בימים האחרונים במטה האיחוד האירופי בבריסל.

ח"כ תומא-סלימאן בעת אחד המפגשים שנערכו בפרלמנט האירופי. ראשון משמאל, חבר אחר במשלחת, ח"כ יוסף ג'בארין מחד"ש (צילום: אל אתיחיאד)

ח”כ תומא-סלימאן בעת אחד המפגשים שנערכו בפרלמנט האירופי. ראשון משמאל, חבר אחר במשלחת, ח”כ יוסף ג’בארין מחד”ש (צילום: אל אתיחיאד)

“ערביי ישראל וכנסת ישראל צריכים להוקיע מתוכם את הגיס החמישי שמנסה להרוס את הדו-קיום בין יהודים לערבים בישראל, ולבצע פיגועים מדיניים במדינה שהם מתיימרים להיות אזרחיה”, אמרה שקד, בתגובה ליציאת משלחת הח”כים.

גם ח”כ איתן כבל מהמחנה הציוני הצטרף לימין הקיצוני ואמר: “אני לא תומך בחוק הלאום במתכונתו הנוכחית, אבל אינני אוהב שמנהלים קרבות מחוץ לגבולות ישראל. אני אומר את זה לגבי חברי הכנסת הערבים, אבל לא רק לגביהם. זה נכון לגבי כל קבוצה שיוצאת מחוץ למשחק למחאה שהיא לא מקובלת, ואפילו מקוממת”.

על ביקור המשלחת של הרשימה המשותפת מסרה אמש (שישי) ח”כ עאידה תומא-סלימן מחד”ש: “קיימנו סדרת מפגשים פוליטיים חשובים: השתתפנו ביותר מ-20 פגישות וסמינרים בפרלמנט האירופי ובנציבות האירופית עם הצוותים המקצועיים והפוליטיים במטרה להעמידם על מצב הערבים-פלסטינים אזרחי מדינת ישראל. לדבריה “במפגשים נידונו נושאים רבים, בדגש על אפלייתם של הערבים-בדואים הנגב בכלל, הרס אל-עראקיב ואום אל-חיראן בפרט, מדיניות הריסת הבתים, הסגר הפוליטי-כלכלי והדה-לגיטימציה של האזרחים הערבים והיחס השלטונות כלפי האוכלוסייה הערבית כאזרחים סוג ב’ וחוק הלאום המוצע”.

ח”כ תומא-סלימאן הדגישה “השתוללותה של השרה שקד אינה מקרית, הרי העלאת הנושאים אלה בפורומים בינלאומיים משכה תשומת לב רבה על מדיניות הממשלה הימנית בה היא מכהנת. יש לנו מסר ברור לשרה שקד ולדומיה: לא משנה כמה תחוקקו חוקים ותנסו להגביל את מרחב הפעולה שלנו, לא תצליחו – תמיד נמצא במות חדשות להמשיך את מאבקינו”.