restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ועדי הבנקים מתייצבים לימין עובדי הבנק הבינלאומי

5 באוקטובר 2010

ועדי הבנקים מתייצבים לימין עובדי הבנק הבינלאומי. כך עולה מישיבה שהתקיימה ביום שני, ה-4 באוקטובר, בין ראשי הוועדים, וממנה יצאה הצהרת תמיכה חד משמעית במאבק: “לא נשתף פעולה עם ניסיונות לשבירת שביתה מצד ההנהלה”. בישיבה השתתפו כל ראשי ועדי העובדים בבנקים – פרט לוועד העובדים בבנק המפורט הפועלים הידוע בתמיכתו בהנהלה.

הבעת התמיכה מצד ועדי הבנקים הגיעה על רקע חששות של ועד עובדי הבנק הבינלאומי מפני ניסיונות שעלולה הנהלת הבנק לבצע בניסיון לעקוף את השביתה. בין השאר הכוונה לביצוע הפקדת שיקים בחשבונות הלקוחות באמצעות מיקור חוץ בבנק הדואר. בוועד חוששים כי יכולת המיקוח העתידית של עובדי הבנק הבינלאומי תיפגע הודות לפריסה הרחבה של סניפי הדואר והאפשרות להשתמש בהם במקרה של שיבושים ושביתות.

ועדי העובדים של הבנקים סבורים כי שיתוף הפעולה עם בנק הדואר אינו לגטימי, מאחר שהוא עלול לפגוע בעבודה המאורגנת. כמו כן הם חוששים כי הנהלות נוספות של בנקים יוכלו לנקוט צעדים דומים בעתיד. ראשי הוועדים ציינו כי ההצהרות נועדו להבהיר שהוועדים יפעלו למנוע שיתוף פעולה שכזה, וכי לא ידוע להם על ניסיונות דומים שנעשו בשאר הבנקים.