restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שלישי: בחירות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית

5 בדצמבר 2010

ביום שלישי, ה-7 בדצמבר, יתקיימו הבחירות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית. בבחירות תתמודד הרשימה “קמפוס לכולנו“- תנועת שמאל יהודית-ערבית שהוקמה לפני כשנתיים במטרה להציב אלטרנטיבה שמאלית רחבה ופלורליסטית מול התחזקות הימין באוניברסיטה. ב”קמפוס לכולנו” שותפים פעילי חד”ש-מק”י, מרצ ופעילי שמאל, “אין זו אגדה”, ופעילים רבים נוספים. “קמפוס לכולנו” היא תנועת הסטודנטים הפעילה ביותר בקמפוס ומאחוריה מאבקים מוצלחים, כגון: זכויות עובדי קבלן, מאבק בהטרדות מיניות, מאבק באפליית הסטודנטים הערבים, אירועי תרבות, ומערכת בחירות מוצלח. כיום 12 מתוך 88 חברי ועידת האגודה הם נציגי הרשימה.

אגודת סטודנטים חזקה ופעילה יכולה להפוך את האוניברסיטה למקום שיוויוני יותר, סביבתי יותר וצודק יותר. תעברו על המצע שלנו – יש שם רשימה ארוכה של הצעות פשוטות ואפשריות למימוש. זה נכון שהאגודה הנוכחית – בימים טובים לא עושה כלום, ובימים רעים מקדמת את ההיפך. אפילו המסיבות כבר לא מה שהיו פעם. אבל זה לא מוכרח להיות ככה. תראו מה הצלחנו לעשות מהאופוזיציה”.

לבחירות בקמפוס יש גם משמעות ארצית – מול התחזקות מגמות ההפרדה, השנאה, והגזענות – חיזוק אלטרנטיבה יהודית-ערבית, חברתית-סביבתית ופמיניסטית היא צו השעה. מאז הקמת קמפוס לכולנו באוניברסיטה העברית כבר קמו יוזמות דומות גם באוניברסיטת חיפה ומכללת ספיר. רוח של שינוי נושבת בקמפוסים.

ביום שלישי הקרוב בין השעות 8:00 ל-20:00 מתקיימות בחירות להחלפה של 40 מצירי וצירות ועידת הסטודנטים שפרשו או סיימו את לימודיהם.  במרבית החוגים יש בחירות וברובם יש ל”קמפוס לכולנו” נציגות ונציגים שמחוייבות ומחוייבים למצע התנועה ולהחלטות שמתקבלות בה. דובר הרשימה הדגיש “כדי לדעת האם אתם יכולים להצביע ואיפה מצביעים – היכנסו לכאן. כדי לדעת מי המועמדים שלנו בחוג שלכם היכנסו לכאן. כדי להבין כמה חשוב להצביע לחצו כאן“.

איך אפשר לעזור להצלחת “קמפוס לכולנו”?

–  “העבירו את ההודעה הזו לחברות וחברים שלומדות ולומדים כאן. אפשר גם בפייסבוק. אם הן/ם בחוג שלכם/ן אפשר כבר לצייד אותם/ן גם בשמות המועמדות/ים שלנו”.

– “בואו לפגוש אותנו בפורום – זו הזדמנות טובה להכיר, לברר איתנו עוד פרטים, לקחת מדבקות, לעזור בחלוקת כרוזים”.

– “לבוא להצביע! יש תור וזה מעצבן – אבל ההצבעה שלך ושל מי שתביא/י איתך יכולה להיות ההבדל בין שנה נוספת של נמנום באגודת הסטודנטים לבין עליה על מסלול של העסקה הוגנת לעובדי האוניברסיטה, של ניקוי הקמפוס מאפליה לאומית ומגדרית, ושל הפיכת הקמפוס לסביבתי יותר”.

קמפוס לכולנו – האתר

קמפוס לכולנו – הפייסבוק