restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משלחת חד"ש ומק"י ביקרה באזור האסון בכרמל

5 בדצמבר 2010

משלחת גדולה של פעילי המפלגה הקומוניסטית וחד”ש ונבחריה בעיר חיפה, ביקרה בשבת, ה-4 בדצמבר, באזור השריפה על הר הכרמל. בין הפעילים: ח”כ לשעבר עסאם מחול, בנימין גונן, השאם עבדו וסגן ראש העיר לשעבר, אסכנדר עמל.

במטה החירום שהוקם באוניברסיטה, נפגשה המשלחת עם ראש העיר חיפה, יונה יהב. ראש העיר הביע הערכה לביקור המשלחת שמצידה הביעה את הזדהותה עם מאבק הכבאים שעמלו קשה למניעת התפשטות השריפה, ומסרה את השתתפותה בצער וכאב על אבדן האנשים. המשלחת מתחה ביקורת קשות את השלטונות על הטיפול הכושל לאורך שנים: “הכתובת היתה על הקיר, זעקתם של הכבאים והעיריות, נותרה ללא מענה. היה ניתן למנוע את האסון”.

משלחת נוספת בהשתתפותו של ח”כ חנא סוויד (חד”ש), ערכה ביקור בעוספיה, כאשר האש עדיין השתוללה בפאתי הכפר, וערכה פגישה עם ראש המועצה, ווג’יה כיוף. הדוברים הביעו זעם על הרמזים כאילו השריפה נגרמה מהמזבלה בכפר ומחו נגד הפרסומים הטוענים ש”מעשני נרגילה” גרמו לשריפה. זעם רב הובע על המחדלים של הממשלה ומשרד הפנים, שהתעלמו מפניות המועצה לסיוע ותקצוב יחידה לכבוי אש בכפר.