restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עיר לכולנו מזמינה לדיון על הדיור במועצת עיריית ת”א-יפו

31 ביולי 2011

תנועת עיר לכולנו בת”א-יפו מזמינה את הציבור להשתתף בישיבה הקרובה של מועצת העיר תל אביב יפו, שתתקיים ביום שני, ה-1 באוגוסט (לעמוד האירוע בפייסבוק). מ”עיר לכולנו” נמסר כי התנועה תבקש למקד את הדיון במשבר הדיור ובדרכים לפתרונו המיידי ברמה המקומית.

בהזמנת התנועה נכתב:

מדוע העירייה לא פועלת למיסוי בעלי דירות ריקות או נטושות, שיעודד את השמשתן למגורים? מדוע העירייה מוכרת שטחים לקבלנים בסכומי ענק ולא משקיעה את הכסף בדיור בר-השגה? מדוע העירייה פועלת לגירוש תושבים בשכונות הדרום? תל אביב יפו היא עיר לעשירים בלבד או שלכל אחד יש הזכות לדיור?

בואו להשתתף בישיבה, וביחד נראה לראש העירייה חולדאי שאיננו רוצים עיר לעשירים בלבד!

החל משעה 18:00 במרכז ענב, על גג גן העיר, רחוב אבן גבירול 71.